kedd, június 30

308.
Akkor most egy kis élménybeszámoló!
A tegnapi nap a peca jegyében telt! Délelőtt volt még egy kis varrnivalóm, ebéd után pedig elmentünk a Tiszára egy kis "pecapartira!" Az idő is nekünk kedvezett. Természetesen nem értünk haza üres kézzel, ez a képeken is látható..
A főpecás:

A segéd:

Néha azért hal is akadt a horogra:

Én pedig gyönyörködtem a felhőkben:


Mire gépközelbe kerültem ,két üzenet is várt. Egyik Silerikától a másik Katától érkezett. Mindketten úgy gondolták, hogy megajándékoznak ezzel a díjjal:

Nagyon szépen köszönöm mindkettőjüknek. Remélem semmi harag nem származik abból, ha nem linkelek tovább, mivel nehezen tudnék dönteni, akit pedig választanék már mindenki kapott! Még egyszer köszönöm!

2 megjegyzés:

CathlenKata írta...

Nagyon szívesen adtam drága Mamis ! És nem haragszom ha nem adod tovább.Hisz többé kevésbé körbeért a blogolók között.

Silerika írta...

Dehogy van harag! :))Nem kötelező a fejed törni, hogy vajon ki nem kapta még meg, akinek Te is továbbadnád. Szívesen adtam, mert szeretek Nálad időzni!