kedd, június 9

301.
Ma ismét sikerült hímeznem. Ezek születtek:

Már csak valam
i jó anyagot kell kerítenem, amiből a szatyrot is megtudom varrni hozzájuk. A hétfői eredményeim tűrhetőek lettek így most egy pár hétig nem lát orvos(remélem!).

Közben
Mammka játékra hívott. 7 dolgot kell írnom magamról.
Lássuk:

- nem szeretem a sötétet! (ha egy teljes napra bezárnának egy sötét kamrába, ép elmével nem hoznának ki...)
- a kávét csak keserűn iszom
- állandóan elszórom a gombostűket mikor varrok...(persze a végén összeszedem...)
- imádom a Forma 1-t
- leginkább magyar zenét hallgatok - ennek az az oka,hogy szeretem ha értem is, hogy mit énekel
- szeretem a keksz-tea párosítást, és a káposztás tésztát cukorral
- inkább főzök mint sütök!!!
+1:
-
szeretek pecázni, de nem szeretem a halat!

Amikor a varrodám fotóstúdióvá alakul , és az én kislányom fotómodellnek érzi magát, ilyen képek készülnek:

5 megjegyzés:

Monika írta...

Köszönöm!!!! Hogy miket tudtam meg!:)

KicsiKató írta...

ad1: Jajj, de klassz lenne, ha az én gépem is tükrőzne+több motívumot hímezne együtt:)
ad2: a fáma szerint annak idején egy pasas véletlen bent maradt az Aggteleki Cseppkőbarlangban és bezárták éjszakára. Fiatal kora ellenére másnap reggelre gyakorlatilag megőszült...
ad3: Cukorral? Jujj...:))
ad4: csúcs a napszemcsi:))

Csigi írta...

Én is cukorral :))
Nagyon szépek a hímzések, a kék a kedvencem.
Kató, ott én is megőszültem volna, szörnyű gondolat.

jandis írta...

A leányzód pólójára te hímezted a nyuszit?:-)

Mamis írta...

Igen! És én is terveztem.