péntek, október 24

169.
Mivel készültem a hosszú hétvégére, így minden rendelést sikerült befejeznem szerdára
/ függönyszegések, cipzárcsere, nadrágfelhajtás.../, mostmár újból "szabad a pálya..."
Készülve lassan a névnapokra, ünnepekre, most sűrűbben előveszem a hímzőgépet!/ nem mintha máskor nem hímeznék.../. Sikerült fóliát rendelnem, amit ünnep előtt le is szállítottak, így nincs akadálya ismét a csipkehímzésnek.
Persze ki is próbáltam:


A lányomnak van egy "mindenes füzete", a suliban ebbe kerűl minden fontos és nemfontos írás.
Erre készítek egy borítót amire ezt a mintát választotta:


Én pedig már ekkora lettem:

3 megjegyzés:

KicsiKató írta...

De jó! Melyik helyről rendeltél végül és mit használtál ehhez a csipkéhez?

Mamis írta...

A presto-tól.Mivel csak próbáltam a fóliát,ez sima varrócérnával van hímezve.

Lilang írta...

Nem mondod, hogy ezt is a hímzőgép csinálta????
Csodajó!!!