szombat, október 25

170.
Ez a törülköző most készült. Ez lett rá a felirat:


Ez pedig a minta:

5 megjegyzés:

KicsiKató írta...

Nagyon jó lett/sz:)) ALulra mit kell tenni türcsihez? Semmit, csak felülre az avalont?

Képezd, ma hímeztem és úgy éreztem, elő kell rajzolnom a helyét, ahogy te szoktad, azt gondoltam, nem szabad túl messze lemaradnom a hímzőtanárom mögött...:)))

Teca írta...

Jól néz ki ez a törölköző dísz!!!!!!!!! Mindent géppel hímzel???

Mamis írta...

Kicsikató!
Az, hogy bejelölöm a középpontot nem "törvényszerű,de én első perctől így hímzek, mert így már előre tudom, hogy a minta hova fog kerülni.Nekem így könnyebb.Az illanó filc amivel jelölök,meg eltűnik.
A törülközőkre én alulra semmit nem teszek,csak a tetejére avalont.

Teca!
Általában mindent...

Lilang írta...

SZuper!!!!!!!!!

Bea írta...

Nagyon tetszik!