szerda, október 8

157.
Megjártam a "nagy okosokat".Persze azért tisztelem őket, hisz nekik köszönhetem az életem.

Megkaptam az első "doppingomat". Ez egy hosszadalmas folyamat, valahol egy fél év múlva lesz eredménye. Heti egy szurka, havi 1vérvétel, és utána kiderül.
A mostani eredményeim tűrhetőek lettek, mert csak novemberbe kell visszamennem. Van három hét fehérköppenymentes időszakom.Ennek nagyon tudok ám örülni!!!

Mivel most apci nem tudott elvinni kocsival, így vonattal mentem. Borzasztó volt látni az emberek szemében a félelmet. Nem sokkal a vonatbaleset után értem az állomásra. Hát én sem tudom mikor féltem így utoljára??? Alig mertem felülni a vonatra! Csak az a szörnyű, hogy elég sokan voltunk ezzel a félelemmel. Nagyon örültem mikor LESZÁLLTAM!!!

2 megjegyzés:

Bea írta...

Remélem minden rendben lesz novemberben és azután is!!!
Elhiszem, hogy rossz érzésekkel utaztál a vonaton és megkönnyebbülés volt leszállni.
Akkor most varrásra-hímzésre fel!
Mi a következő terv?

Cic írta...

Azért ezek jó hírek, nem? Szorítok nagyon a következő alkalommal is! :-)