szerda, október 22

168.
Komórka kipécézett, most sietnem kell, hogy találjak 7 embert akiket még más nem pécézett ki.Nem lesz könnyű!

Szabályok:
1. linkeld be a blogodba azt aki kipécézett
2. ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi
3. pécézz ki 7 embert, nevezd meg őket és linkeld be a blogodba
4. egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukban, hogy ki lettek pécézve.

Lássuk:

1: Nem szeretek vasalni!!!Persze a varráshoz nélkülözhetetlen, de ing, ágynemű... na azt nagyon nem szeretem

2: Imádom a kekszet teával!Legszívesebben minden este ezt vacsoráznék

3: Nagyon szeretnék "repülni". Életemben egyszer biztos, hogy kipróbálom

4: 15 éve nem hordok cipőt / télen, nyáron klumpában járok és már nem foglalkozom az emberek "pillantásaival"

5: Nem szeretem a képmutató embereket. Sajnos életem során találkoztam egy pár ilyennel, de mára már elég jól sikerűl kiszűrnöm őket.

6: Szerettem volna a múlt században élni, mikor a hosszú,gyönyörű hímzett ruha volt a "mindennapi divat". Az jobban tetszik mint a mai, néha követhetetlen...

7: Szeretnék újból EGÉSZSÉGES lenni, és amit így betegen nem lehet, azt mindet bepótolni...

Akiket én kipécéztem:

Kicsikató
Varrókuckó
Lilang
Kata
Princi
Csigi
Cicvarek


1 megjegyzés:

Névtelen írta...

gyere át a blogomba játék vár