hétfő, április 5

42.
Hímeztem:


Sikerült egy újabb rendelést letudni:


Még díjat is kaptam...

A szabályok:
1. Ha valaki adja, én elfogadom, ellenvetés nélkül.
2. A logót kirakom a blogomba.
3. A szabályzatot kirakom a blogomba.
4. Megnevezek 6 másik blogot, akinek átadom a címet.
5. Kitöltöm a tesztet és kirakom a blogomba.
6. Megnevezem, hogy kitől és mikor kaptam és nagy, színes betűkkel kirakom a blogomba.

Bea volt olyan kedves, hogy megajándékozott ezzel a díjjal 2010.04.05-én, bár az, hogy született tehetség, na ez nagyon messze áll tőlem!!!

A 6 blog a következő:
Teca - a szép gyöngyékszereiért
Körmi - a foltmunkáiért
Princi - a gyönyörű jelmezeiért
Szkornélia - a gyönyörű *kockáiért*( nagyon tetszenek a négyzetekből vart terítői!!!)
Kata - ( katálkotások) a kitartásáért!!!
Silerika - a kedvességéért

Teszt:
Név: Erzsébet
Becenév: Mamis
Lakhely: Berekfürdő
Születési hely: Nagyvárad
Magasság: 170 cm
Névnap: november 19
Foglalkozás: XXX
Testvérek: egy bátyám van
Anyanyelv: magyar
Beszélt nyelv: magyar, román
Gyűjtemény: anyagok és a 200ft-os érmék!
Cipőméret 38-39
Iskola: érettségi
Kedvencek: család
Zsebpénz ???
Álom: egészség
Háziállatok: kutya, macska

2 megjegyzés:

Silerika írta...

Mamis, drága vagy! Köszönöm szépen a díjat, és a "kedvességet" is!!:o))

CathlenKata írta...

ÓÓ nagyon szépen köszönöm, holnap este reagálok rá.