csütörtök, március 19

260.
Meska - számla - rokkantsági nyugdíj
!
Mostanában futótűzként terjed a hír, hogy az APEH büntetett a Meskán való árusítás miatt. Olvastam pro és kontra véleményeket is. Akkor én is kérdeznék:
Rokkantnyugdíjas lévén, mivel munkát nem vállalhatok, így vállalkozó sem lehetek, adószámot sem kapok, varrni szeretek, egy - két dolgot szeretnék eladni, na akkor most mi van???
Ha hivatalosan csinálom annyi pénzt nem hoz, hogy megéljek belőle ( mondjuk nem is tudnám csinálni!), ha kikerülöm az egyenes utat, akkor "törvénytelen dolgot végzek", és még a nyugdíjam is repül...
Ezt eddig értem, csak kíváncsi lennék rá, hogy ilyenkor mi van.
Szerintetek minden APEH ellenőr a törvényes úton jár??? Na ezt azért megnézném...

4 megjegyzés:

KicsiKató írta...

Szerintem érdemes a kérdéseddel személyesen vagy telefonon megkeresni a helyi APEHot, hogy van-e megoldás vagy egy ismerős könyvelőt... Sokáig erről az aszámról sem tudtunk pontosan, az, hogy eddig nem tudtál megoldásról, talán nem jelenti azt, hogy nincs is!

szarvasmici írta...

Én nem látom ennyire tragikusnak a helyzetet. Nem is kell vállalkozásba fognod, ez kiegészítő tevékenység, főállás kell hozzá. Hogy konkrétan a rokkant nyugdíj jelent-e valami hátrányt, azt holnap megkérdezem, mert én megyek adószámot kérni.

Miss Scotty írta...

Direktben az APEH-ot hívd fel. Nekem is így adtak felvilágosítást.

Üdv. Scotty

szarvasmici írta...

Nagyon sajnálom, de a mai napon a rokkant nyugdíj kérdését meg sem mertem pendíteni. Nálunk az összes hivatalra, és bankra az a jellemző, hogy beültetnek egy bábot, aki annyit tud, hogy elveszi tőled a papírokat, vagy elmondja, hogy sajnos nem ő az aki segíteni tud, viszont az aki tudna, az most nincs ott. Hétfőn újra megyek, mert ma már az ügyfélfogadás végére értem oda, és így az adószámot már nem tudták kiadni, majd csak hétfőn, és akkor több időm lesz. És hátha találok valakit, aki nem csak segítőkész, hanem tudja is az ilyesmit. Kitartás!