csütörtök, február 12

240.
Mostanában nagyon sokat ültem a számítógép előtt!!!

Adódott egy lehetőség amit nem akartam elszalasztani, így éjszakákba nyúlóan írtam, töltögettem, szerkesztettem, töröltem!!!, és kezdtem mindent elölről. Persze jól el is fáradtam, de azt hiszem megérte (legalábbis nekem!)
Holnap este minden kiderül ( remélem!!!).

Közben persze a hímzőgép dolgozott! Újabb terítők, képeslapok készültek.

Ez egy 60 x 40cm-s terítő.
Kíváncsi lennék, ki, hogy szegné be ( ugyanis most ezen agyalok!)

Várom az ötleteket!

7 megjegyzés:

Bea írta...

Hűha, kíváncsian várom a holnapot. Persze, ha publikus:o)
A terítő ismét nagyon szép lett! A szélét esetleg a hímzés színével egyező szegéllyel szegném be.Akár kicsit szélesebben is, kb. 4-5 cm..

Abile írta...

Én is arra gondoltam, hogy a hímzés színével, akár egy egyszerű "keretező" hímzéssel?? Ha van ilyen a gépen??

Silerika írta...

Én is a hímzés színével cakkos hímzéssel, de keskenyen beszegve, és körbehorgolva is el tudnám képzelni.

KicsiKató írta...

Hm, micsoda rejtélyes bekezdés... Kíváncsi vagyok, min ügyködsz:))

Én fényes szatén ferdepántot használnék.

Szilvi írta...

Én is körbehorgolnám fehérrel és az utolsó sort a virágok színével.

Teca írta...

Hát én egyáltalán nem értek a hímzéshez,varráshoz. MIvel én gyöngyöt fűzök én gyöngyöt használnék,mégpedig:csipkehorgolás gyöngyhímzéssel vegyítve.
Fehér csipkén, világos topáz gyöngyöcskék.

Lilang írta...

Én ugyan ezzel a cérnával szegném mégpedig valami szép apró virágos motívummal.