csütörtök, január 1

207.
Nem szoktam merengeni azon ami elmúlt, de olvasva az írásaitokat, hát elgondolkodtam a tavalyi évemen. Nem is tudom, eléggé "vegyes felvágottra sikerült!!!"

Amikor tudtam
varrtam, persze varrhattam volna többet is...
Amikor kellett küzdöttem ( vagy nem...!?!), néha mehetne könnyebben is...
De azthiszem amit megakartam valósítani a tavalyi évben, azt sikerült.
Persze ez csak a varrás és hímzés kategóriákra érvényes!!!
Egészségileg amit tudok megteszek ( ???), de a többi már nem rajtam múlik...

Nem szoktam fogadalmakat tenni, így erre az évre sem tettem fogadalmat. Amit tudok megvalósítok, amit nem, majd talán jövőre...

Ezen a héten varrásmentes időszakot élek, mivel " varrodatakarításba" kezdtem. Mert azt nem mondhatom, hogy anyagot nem vettem
tavaly...!!!
Bízom benne, hogy ebben az évben is megtiszteltek látogatásaitokkal, megjegyzéseitekkel!
Így kívánok mindenkinek egy kreatív , békés, egészségben és kitartásban gazdag újévet!

9 megjegyzés:

KicsiKató írta...

Naná, hogy jövök, le se tudnál vakarni:))

Rendezkedni nekem is kellene, de kint vannak az anyagaim egy fészerszerűségben és olyan hideg van, hogy kivárom a tavaszt:)

De neked nagyon jó munkát, kitartás! Utána olyan élvezetes dolgozni, nem?:)

hortenzita írta...

Boldog Új Évet Neked is!

Bea írta...

Jövök én is!!!
Békés, boldog,kreatíkodásban és főleg egészségben gazdag új évet kívánok Neked!!!!

CathlenKata írta...

Alkotásokkal teli Új esztendőt neked!
Jó egészséget kívánok mellé, ha az van minden van. Igaz?

Varrrodatakaritásra jöhetnél hozzám is,lenne mit.:-)
Sajna nem tudom mi alapján szortírozzam az anyagokat.:-(

Abile írta...

Szívesen olvaslak ebben az évben!
Jó egészséget kívánok, mert ha az van, a többi már jön magától ... :o)

lomaquilt írta...

Boldog Újévet kivánok és kivánom, hogy minden terved sikerüljön!

mmama írta...

Jó egészséget, és boldog új évet kivánok.

Mamis írta...

Nagyon szépen köszönöm mindenkinek!

Lonci (Győr) írta...

Remélem végre valahára eljut hozzád a megjegyzésem! Boldog új évet és a szorgos öltögetéshez sok-sok szabadidőt kívánok