kedd, január 6

210.
Könyv TOP5 2008-ban!

Lilang játszani hívott!

Mivel tavaly sajnos nem sok időm jutott az olvasásra, pedig nagyon szeretek olvasni, így azt az 5 könyvet tudom ajánlani amit elolvasta
m ( most leleplezem magam, mennyire szeretem a romantikus könyveket!!!)

Danielle Steel:
-Palomino
-Titkok

-Áldott teher
-Megváltó szerelem
-A cár balerinája

Természetesen szeretem a krimiket és a "nehezebb" műfajt is, de ezek azok a könyvek amiket egy klinikai napon ki tudok olvasni.
Én Beát hívom játszani.


Újabb táska készül:


Közben
kész lettem az utolsó "PIF" ajándékkal is Beának. Ha célba ért mutatom.

1 megjegyzés:

maca írta...

Akkor ezzel a szereteteddel nem vagy egyedül. Én a nyáron fejeztem be Steel összes könyvének olvasását. Azért szerencsés vagyok, mert egy olyan helyen dolgozom, ahol hatalmas könyvtár áll a rendelkezésünkre. :)