szerda, augusztus 13

108.
Talán holnapra kész!
De sajnos a mai melegtől én lettem KÉSZ!


8 megjegyzés:

KicsiKató írta...

Annyira el van találva ehhez az egyszínű anyaghoz a mintás ferdepánt... Nekem is kell egy ilyen:))

Tarts ki, péntekre javulást ígérnek!

Mamis írta...

Táska vagy ferdepánt? Ez itt a kérdés!
Kitartás = Kampec/de azért még tartom magam/

Lilang írta...

Alakulgat!
Majd ha magadhoz tértél ebben a nagy melegben és lesz egy kis időd, akkor segítesz nekem ferdepánt ügyben?

Mamis írta...

Akár most is!

Csilla írta...

Nagyon klassz lesz ez a tatyó!!!És jó a hímzés rajta!

Csilla írta...

Mamiskám! Nem egészen ezt akartam a blogom címlapjára,ezért segítségedet kérném.Feltöltöttem ezt a hellós képet,de nem tudom törölni! egyszerűen nem engedi! De miért??Vagy pl.a nevem mellett lévő varázspálcás tündért is próbáltam lecserélni és ezt sem engedi. Tudnál valamit mondani erre?

Mamis írta...

Carmen!
Küldtem @-t!

Csilla írta...

NEM KAPTAM MEG MAMISKA!