péntek, augusztus 1

102.
Újból előkerültem egy kis időre!

Volt egy kis "elintéznivalóm", vagyis kettő.
Az első az ez volt:

Hímzőcérnát rendeltem, ami csütörtökön megérkezett.
Most már azt hiszem a hímzőgép is sűrűbben fog dolgozni.

A másik az az volt, hogy ismét "orvoslátogatáson" voltam. Sajnos megint nem az lett, amit szerettem volna, de majd egyszer...

Most megpróbálok mindenkinek válaszolni és utána ismét eltűnök.

Hazautazunk nyaralni! Mivel otthon anyuék nincs számítógép, ezért csak augusztus 10.- e után jelentkezem.

Mindenkinek jó pihenést, nyaralást, kikapcsolódást.
Az otthonmaradottaknak sok szép alkotást.

4 megjegyzés:

CathlenKata írta...

Szépek a cérnák nagyon ! Látom sokat fogsz alkotni és mindig új és ujjabb csodákat .

Érezd nagyon jól magad a nyaralás alatt!

A leletem nekem se jó , de tudom ez nem vigasztal , igy sok sok gyógypuszit küldök neked !

Lilang írta...

Kellemes időt, jó pihenést.

Mamis írta...

Köszönöm nektek.
Kata! Kitartás!!!

CathlenKata írta...

Köszi !