szombat, szeptember 5

354.
Egy kis életjel...
Természetesen még létezem, csak nem úgy haladok ahogy szeretnék. Talán majd egyszer.
Azért nem tétlenkedtem ám...Befejeztem az elmaradásaimat és sikerült ismét újakat is varrnom.

A drapp táska az batikolt anyagból készült, és "nagyon elégedett vagyok magammal!!!" mert egy órát csücsült a meskán, és már gazdára is talált. A barna az egy finom vászon anyag (sajnos a pontos nevét nem tudom), gépi hímzéssel díszítve. Részletek és további képek itt. Hiába, valahogy akár merre kalandozok el, ezek a táskák állnak hozzám közel. Valahogy ezek olyan "mamisosak". Ezeknél tudom igazán kiélni "tervezői szenvedélyemet". Így már tervezem a következő darabokat...

5 megjegyzés:

rojalka írta...

Nagyon szépek.
Jó kis őszi színük van.

KicsiKató írta...

Nem is tudod, mennyire örülök a sikereidnek:)

Épp valamelyik nap jutott újra eszembe, mekkora inspirációt jelentettek (és akkora vágyat keltettek, hogy jött Géza:) már régebben is a táskáid. A mai napig nagyon tetszenek, iskolapéldái az "egyszerű, de nagyszerű" fogalmának. Semmi csicsa, semmi sallang, semmi mellébeszélés, csak egy-egy táska, amik mindig beleilleszkednek a környezetükbe.

(Na jó, eldugulok:)))

Lonci (Győr) írta...

Igen!!!!! Ez ismét nagyon elegáns, szép egyszerű. És, megint ezek a szép visszafogott színek?? Nagyon tetszik!

Dia írta...

nem csodálom, hogy ilyen hamar gazdára lelt, nagyon gyönyörű és boldog lehet az új tulajdonosa.
Csodálatos táskákat készítesz!

Teca írta...

Nagyon tetszik ez a két táska!
Hogy vagy? Én egy picit le vagyok lassulva.