csütörtök, augusztus 20

347.
Táska egy kicsit másképp díszítve...
Ezt a táskát most sikerült befejeznem. Megpróbáltam a farmert egy kicsit színesíteni.Természetesen ez egy egyszerű minta, de most még nem akartam b
elemerűlni a tervezgetésbe.Nagyon kíváncsi lennék véleményekre...

A táskáról részletek itt.
Természetesen több variáció is született. Ez csak egy próbálkozás, de más motívumokkal is szeretném megpróbálni.
Kíváncsian várom akár a bíráló, akár az ötletadó kritikákat, kommenteket...

Ez pedig ilyen lett...

6 megjegyzés:

Bea írta...

Hű, ezek nagyon jó kis minták lettek! A rózsaszínnel igazi csajos a farmertáska, a kéktől olyan "farmeros" a sárgás-drappos pedig elegánssá teszi. Ezek a kacskaringós minták is nagyon tetszenek!

Lonci (Győr) írta...

Egyszerűek,nagyszerűek

KicsiKató írta...

Mit is mondhatna egy magamfajta nonf-pernahajder egy olyan nonf-mesterasszonynak, mint te vagy...:))

szkornelia írta...

Nekem hatarozottan tetszenek. Hozzam sokkal kozelebb allnak az ilyen egyszeru nonfigurativ mintak. Szerintem ezek nagyon jok, fiatalosak.

Teca írta...

Nekem is nagyon tetszenek!Egyszerű,de nagyszerű!

Kovácsné Julcsi írta...

Nekem is tetszenek :)