péntek, április 24

279.
Megkaptam a "PIF" ajándékomat Ildikótól!
Nagyon meglepődtem mivel el is felejtettem. Nagyon szép precíz munka!!! Az "ÖKOszatyor" már rendeltetését el is kezdte...
A virágok pedig a varrodámat díszítik.
Mégegyszer nagyon szépen köszönöm.


Helyzetjelentés ( mivel még mindég kapok @ a hogylétem felől, amit itt is szeretnék megköszönni!):
Tegnap voltam a kezelőorvosomnál.(Gondoltam megkérdezem a hogyléte felől).
Azt, hogy Ő hogy van, azt nem igen tudtam meg, de hogy én hogy vagyok azt ismét hűen tükrözi az elém rakott fehér papírra feketével nyomtatott klinikai eredmény.
NO KOMMENT...

Hétfőn - Kedden újból "látogatást" teszek nála, hátha addigra kitalálja, hogy kellene összeraknia, hogy még jól is működjek...!
Addig itt a hétvége, szép idő, pihenés, varrás.
Élvezzük az életet.......

2 megjegyzés:

Silerika írta...

Jobbulást kívánok! Milyen szép ajándékokat kaptál, el nem hervadó tulipánok, és ökotáska, klassz :))

Lilang írta...

Szép ajándékokat kaptál :)
Pihengess sokat :)