csütörtök, július 17

85.


KICSIKATÓ -tól gurultak hozzám az üveggolyók.
A játék lényege, hogy az abc betűivel kell szavakat, vagy rövid gondolatokat gyűjteni, olyanokat, amik leginkább jellemzőek rám!

Szeretem a spontán és " első gondolat" válaszokat. Ez lett belőle:

Akaraterő - sajnos néha feladom
Ági - lányom
Betegség - 15 éve kísér
Cél - mindég volt és mindég lessz
Család - a legfontosabb a számomra
Debrecen - kedvenc városom, igaz nem ott lakom
Erzsébet - az egyik nevem
Élet - nehéz és gyötrelmes
Függőség - lassan a varrás azzá válik a számomra
Gondolkodni - sokszor szoktam, néha túl sokat is
Gyűlölet - már sokszor tapasztaltam az embereknél
Hit - a magam módján
Igazság - néha azt érzem, nincs a földön
Ízek - szeretek főzni
János - apa, férj, ápoló... és nem utolsó sorban "szuper manöken"
Klinika - nagyon sokat vagyok a "vendégük"
Lélek - sokszor bántják
Meglepetés - jobban szeretek okozni, mint részesűlni benne
Nagyvárad!
Nyugalom - szeretem
Orvosok - az életem nekik köszönhetem és sokban függök tőlük. Sokszor sokan vannak mellettem, de nekik köszönhetem , hogy még vagyok.
Óra - az örökös rohanó...
Önismeret - nézek tükörbe...
Ő - jó, hogy van!!!
Pozitív gondolkodás - ez néha elvész
Repülés - a vágyam
Sok-sok anyag...
Szeretet - lassan kihal az emberekből
Távolság - néha nem lehet kibírni
Tyúkhúsleves - a kedvenc levesem!!!
Utazás - a földkörűl - eltudnám viselni
Új ismeret - szeretek új dolgokat tanúlni és kipróbálni
Üveggolyó - Kicsikató gurította
Űr - végtelenség
Vágy - meggyógyúlni
Wagner - zeneszerző
Xénia - volt osztálytárs
Y - mint ipszilon
Zene - szeretem ha értem miről szól
ZSerbó - " a férjem sütötte" a legjobb

Hát ez lett belőle. Én szeretném továbbgurítani Carmennek és Lilangnak.

Nincsenek megjegyzések: