péntek, június 6

66.
Mindég hittem abban,hogy ok nélkül nem történik semmi.Mindennek oka van.Valyon mi lehettem előző életemben,hogy a földi pályafutásom alatt, úgy érzem, néha csak a rossz jut???Mire meggyógyítanak valamit, elromlik a másik.
Ez a mókuskerék????

Ez a blúz úgyszintén mint a "lucaszéke".Még tavaly szabtam ki,de valami ok miatt nem lett megvarrva.Persze ahogy közeleg a lányom ballagása felmerült a kérdés: mit fogok felvenni?/ugye ruhából soha sincs elég!/.A szekrény mélyén kutakodva anyag után,találtam rá a kiszabott blúzra.Persze már 1000éve elfelejtettem,de most nagyon örültem neki.Ilyen lett:

Így megoldódott a blúzgondom.

2 megjegyzés:

Csilla írta...

Nagyon klassz lett,és ugye milyen jó,amikor kellemes meglepetések érik az embert?

Mamis írta...

Ez nagyon kellemes meglepi volt,és most nagyon jókor találtam rá.