csütörtök, április 24

41.
Tegnapi fogás!
4kg...!
Mi lenne ha még szeretném is a halat?

Azt hiszem a tegnapi napnak ez volt a legnagyobb termése.
Lassan elnevezhetném "Halas blognak" is,mivel csak ezt tudom felmutatni.Sajnos újból bekebelez ez a fránya betegség.Leültem varni,nem ment.Tévéztem,nem érdekelt.Olvastam,fájt a szemem.És adhatnám a címet "Egy nő síránkozásai!"
De egy vígasztalt,egyszer minden véget ér...
Ma azért valamelyest jobb,de nem vagyok a toppon.
Vannak terveim,csak megvalósításra várnak.Leginkább lányom ballagási ruhája.Júniusra kész lesz.És mi van ha nem...???

2 megjegyzés:

Csilla írta...

Ne ijesztgess engem hallod! Ennyire komoly a baj? Ha nem is pity-pattyra,de biztos elkészíted a lányod ruháját! Ujból szép halatok lett,gratula apának! :)
Én sem vagyok nagy bolondja a halnak,de a jó halászlevet imádom!!! Ma nálunk is sült hal volt.Anyum kapta egy ismerősünktől.Jó volt.Az az igazság mindent megeszek.

CathlenKata írta...

De szép nagy halacska , én imdádom.
Te meg ne keseregj , biztos csak a kelekótya idő teszi , én is kinlódok ... :-((((