szombat, november 8

176.
Újra itthon!

Szerencsésen hazaértünk az utólagos "nyaralásból"! Nagyon jó volt ez az egy hét semmittevés.
De azt hiszem "lustaságból" ennyi elég is egy évre! A szálloda ahol voltunk nagyon jó volt, és nem utolsó szempont, hogy a kaja is nagyon finom volt! / most meg ránk fog férni a fogyókúra!!!/Egy pár kép ami a szállodában készült.
Ez volt a szobánk:



A szálloda medencéje:



Ide jártunk sütit és fagyit enni:
Ha valaki Hajdúszoboszlón jár NE hagyja ki ezt a helyet - NELSON CUKRÁSZDA -, nagyon finom a süti, a fagyi, az étel és nem utolsó sorban nagyon szép!!!




Ezek pedig a harangok:


Persze sikerült valamennyit visszaolvasnom a bejegyzésekből, így kiderült, hogy míg nem voltam újabb játék "söpört" át a blogon. Megpróbálok eleget tenni a játéknak, de mivel már vége, így azt hiszem a linkeléseket kihagyom, mert már úgy sem lenne kit...


Íme az én emlékem:

Egy más országban, más kultúrában, elég nagy szegénységben nőttünk fel / ez most nem panasz!!!/.Tejet, cukrot, lisztet...csak jegyre kaptunk. De valahogy az én nagymamám mindég valahonnan előteremtett többet mint a fejadag volt. Így minden pénteken / miért péntek nem tudom/, sütött valami finom süteményt. Mivel Ő a város egyik végében lakott, mi pedig a másikban, ez volt mindég a hét meglepetése, mert mire hazaértünk az iskolából, anyuék a munkából, a süti már ott volt a konyhaasztalon. Miután már azért az ország kezdett " lábadozni" és kezdett egy kicsit jobb lenni, Ő akkor is minden pénteken csak sütött és sütött...
Hiába próbálkozom én is rendszeresen a sütéssel, néha pénteken!, az enyém nem olyan....

2 megjegyzés:

Lilang írta...

Örülök, hogy jól éreztétek magatokat!
Míg odavoltatok kipróbáltam a zsepitartót ahogy te magyaráztad. Egyből meg tudtam csinálni :D
Köszi szépen a segítséget!!!!

Mamis írta...

Nagyon örülök, hogy sikerűlt!